Istoricul dezvoltării airbagurilor

Pentru a proteja pasagerii, în mașină sunt utilizate o varietate de tehnologii și dispozitive legate de siguranță. De exemplu, structura caroseriei este proiectată să absoarbă energia impactului. Chiar și recent popularul Sistem Avansat de Asistență a Șoferului (ADAS) a depășit funcția de îmbunătățire a confortului la volan și a devenit o configurație importantă pentru siguranță. Însă cea mai elementară și esențială configurație de protecție a siguranței este centura de siguranță și...airbagDe la aplicarea oficială a airbag-urilor auto în anii 1980, acestea au salvat nenumărate vieți. Nu este o exagerare să spunem că airbag-ul este nucleul sistemului de siguranță auto. Să aruncăm o privire asupra istoriei și viitorului airbag-urilor.

În procesul de conducere a vehiculului, sistemul airbag detectează un impact extern, iar procesul său de activare trebuie să treacă prin mai mulți pași. În primul rând, senzorul de coliziune al componentelorairbagSistemul detectează intensitatea coliziunii, iar Modulul de diagnosticare a senzorilor (SDM) determină dacă airbag-ul trebuie declanșat pe baza informațiilor privind energia de impact detectate de senzor. Dacă da, semnalul de control este trimis către dispozitivul de umflare a airbag-ului. În acest moment, substanțele chimice din generatorul de gaz suferă o reacție chimică pentru a produce gaz de înaltă presiune care este introdus în airbag-ul ascuns în ansamblul airbag-ului, astfel încât airbag-ul se extinde și se depliază instantaneu. Pentru a preveni lovirea ocupanților de volan sau de bord, întregul proces de umflare și declanșare a airbag-ului trebuie finalizat într-un timp foarte scurt, aproximativ 0,03 până la 0,05 secunde.

np2101121

Pentru a asigura siguranța, dezvoltarea continuă a airbagurilor

Prima generație de airbag-uri este în conformitate cu intenția din stadiul incipient al dezvoltării tehnologiei, adică atunci când are loc o coliziune externă, airbag-urile sunt utilizate pentru a împiedica partea superioară a corpului pasagerilor care poartă centuri de siguranță să lovească volanul sau bordul. Cu toate acestea, din cauza presiunii ridicate de umflare atunci când airbag-ul este declanșat, acesta poate provoca rănirea femeilor mici sau a copiilor.

După aceea, defectele airbag-ului din prima generație au fost îmbunătățite continuu, iar sistemul de airbag cu decompresie din a doua generație a apărut. Airbag-ul de decompresie reduce presiunea de umflare (aproximativ 30%) a sistemului de airbag din prima generație și reduce forța de impact generată la declanșarea airbag-ului. Cu toate acestea, acest tip de airbag reduce relativ protecția ocupanților mai mari, astfel încât dezvoltarea unui nou tip de airbag care să poată compensa acest defect a devenit o problemă urgentă de rezolvat.

Airbag-ul de a treia generație este numit și airbag „Dual Stage” sau „Smart”.airbagCea mai importantă caracteristică a sa este că metoda de control se modifică în funcție de informațiile detectate de senzor. Senzorii instalați în vehicul pot detecta dacă ocupantul poartă centura de siguranță, viteza de coliziune externă și alte informații necesare. Controlerul utilizează aceste informații pentru calcule complete și ajustează timpul de desfășurare și puterea de expansiune a airbagului.

În prezent, cea mai utilizată este generația a 4-a AdvancedairbagMai mulți senzori instalați pe scaun sunt utilizați pentru a detecta poziția ocupantului pe scaun, precum și informații detaliate despre constituția fizică și greutatea ocupantului și utilizează aceste informații pentru a calcula și determina dacă se declanșează airbag-ul și presiunea de expansiune, ceea ce îmbunătățește considerabil protecția siguranței ocupanților.

De la apariția sa până în prezent, airbag-ul a fost evaluat fără îndoială ca o configurație de siguranță de neînlocuit pentru ocupanți. Diverși producători s-au dedicat, de asemenea, dezvoltării de noi tehnologii pentru airbag-uri și continuă să extindă domeniul lor de aplicare. Chiar și în era vehiculelor autonome, airbag-urile vor ocupa întotdeauna cea mai bună poziție pentru a proteja ocupanții.

Pentru a satisface creșterea rapidă a cererii globale de produse avansate pentru airbag-uri, furnizorii de airbag-uri cautăechipament de tăiere a airbagurilorcare nu numai că poate îmbunătăți capacitatea de producție, dar poate și îndeplini standarde stricte de calitate a tăierii. Tot mai mulți producători alegmașină de tăiat cu lasera tăia airbag-urile.

Tăiere cu laseroferă numeroase avantaje și permite o productivitate ridicată: viteză de producție, lucru foarte precis, deformare mică sau deloc a materialului, fără unelte necesare, fără contact direct cu materialul, siguranță și automatizare a procesului…

Produse similare

Lasă mesajul tău:

WhatsApp +8615871714482